GITARITI

آکورد ها و ترانه های گیتار و پیانو

GITARITI

آکورد ها و ترانه های گیتار و پیانو

GITARITI

در این وبلاگ ترانه و آکوردهای آهنگهای ایرانی و خارجی رو قرار میدیم

تمام سعی ما بر این هست که آکوردهای سالم و درست رو بذاریم اگر مشکلی مشاهده شد در نظرات اعلام کنید تا حلش کنیم

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۵۹ ب.ظ

۰

مصلوب_داریوش

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۵۹ ب.ظ

ریتم: 6/8            گام: E


Em                A              Em
به صلیب صدا مصلوبم ای دوست

Em                 A                C
تو گمان مبری مغلوبم ای دوست

Em         A         Em            A
شرف نفس من اگه شد قفس من

Em                            F
به سکوت تن ندادم تا نمیرم بی‌کفن
 

Em           C            Em                      C
وقتی گفتن یه گناه بود مثل دیدن یا شنیدن


Em           A            Em                      C
معنی آواز هم این بود ته بن‌بست داد کشیدن

Em           C            Em                      C
وقتی حتی توی خلوت فکر آزادی قفس بود

Em           A            Em                      C
گفتنی‌ها رو می‌گفتیم اگه فرصت یه نفس بود

Em           A          Em
به گناه صدا با جرم گفتن

Em                A               C
اگه روی صلیب ویرون شدم من

Em         A         Em            A
شرف نفس من گه شد قفس من

Em                                 F
به سکوت تن ندادم تا نمیرم بی کفن


A              G                      Em
توی شب‌های سکوت فریاد من بود

Em                G               
ته جنگل خواب بیــــداری رود

A              G                Em
از غروب هراس تا صبح موعـــود

Em                      G           
تیغ خشم خلیل بر قلب نمــــرود

Em           C            Em                 C
در عذاب تشنگی گم حسرت من بوی گندم

Em           A           Em            C
بر دلم داغ شقایق از عذاب تلخ مردم

Em                C            Em                   C
از کسی که مثل بختک تو شب‌هام انداخته سایه

Em           A           Em                C
 یه سوال ساده کردم نفرت من شد گلایه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی