GITARITI

آکورد ها و ترانه های گیتار و پیانو

GITARITI

آکورد ها و ترانه های گیتار و پیانو

GITARITI

در این وبلاگ ترانه و آکوردهای آهنگهای ایرانی و خارجی رو قرار میدیم

تمام سعی ما بر این هست که آکوردهای سالم و درست رو بذاریم اگر مشکلی مشاهده شد در نظرات اعلام کنید تا حلش کنیم

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۱۸ ب.ظ

۰

دنیای این روزای من_داریوش

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۱۸ ب.ظ

دنیای این روزای من-داریوش

ریتم: 4/4          گام: B


Em                          Bm

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده

C                            D

اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده

Em                          Bm

دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده

C                            D                  

تنها مدارا می کنیم دنیا عجب جایی شده

D                                  Em

هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن میکنم

Bm                     D                           C

آینده ی این خونه رو  با شمع روشن میکنم

D                         Em

در حسرت فردای تو تقویممو پر می کنم

Em               D                           C

هر روز این تنهایی رو فردا تصور میکنم

D                         Em

هم سنگ این روزای من حتی شبم تاریک نیست

Bm              C                           Am

اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی