GITARITI

آکورد ها و ترانه های گیتار و پیانو

GITARITI

آکورد ها و ترانه های گیتار و پیانو

GITARITI

در این وبلاگ ترانه و آکوردهای آهنگهای ایرانی و خارجی رو قرار میدیم

تمام سعی ما بر این هست که آکوردهای سالم و درست رو بذاریم اگر مشکلی مشاهده شد در نظرات اعلام کنید تا حلش کنیم

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۱۴ ب.ظ

۰

عشق من عاشقم باش_داریوش

جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۱۴ ب.ظ


ریتم: 4/4                    گام:G


G..................C.......................G

تو غربتی که سرده تمام روز و شبهاش

G..........D7...........Am...............C

غریبه از من و ما . عشق من عاشقم باش

G..........................C.......................G

عشق من عاشقم باش. که تن به شب نبازم

G.........D7........Am..........C

با غربت من بساز .تا با خودم بسازم

G.........D7................Am............C

عشق من عاشقم باش. عشق من عاشقم باش

C...........G7...Bm...............G

تو خواب عاشقا رو تعبیر تازه کردی

G............D7........C..............Am

کهنه حدیث عشق و تفسیر تازه کردی

C...................G7...Bm...............G

گفتی که از تو گفتن یعنی نفس کشیدن

G...............D7......C..............Am

از خود گذشتن من یعنی به تو رسیدن

G........D7....Am..C..............G

قلبم و عادت بده به عاشقانه مردن

G.............D7...Am...C

از عشق زنده بودن . از عشق جون سپردن

G...........D7....Am.......................G

وقتی که هق هق عشق . زجهء احتیاجه

G..........D7.......Am......C

سر جنون سلامت که بهترین علاجه

G................D7.........Am.............C........G

عشق من عاشقم باش .عشق من عاشقم باش

G..............C....................................G

عشق من عاشقم باش اگر چه مهلتی نیست

G.................D7.....Am.......C

برای با تو بودن اگر چه فرصتی نیست

G.......C....................................G

عشق من عاشقم باش . نذار بیفتم از پا

G...........D7.....Am.............C

بمون با من که بی تو نمی رسم به فردا

G................D7.........Am............C........G

عشق من عاشقم باش .عشق من عاشقم باش 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی