GITARITI

آکورد ها و ترانه های گیتار و پیانو

GITARITI

آکورد ها و ترانه های گیتار و پیانو

GITARITI

در این وبلاگ ترانه و آکوردهای آهنگهای ایرانی و خارجی رو قرار میدیم

تمام سعی ما بر این هست که آکوردهای سالم و درست رو بذاریم اگر مشکلی مشاهده شد در نظرات اعلام کنید تا حلش کنیم

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۱۳ ب.ظ

۰

آکورد رضا بهرام گل عشق

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۱۳ ب.ظ
F#m
در پی چشمت شهر به شهر
 
F#m        Bm   F#m
خانه به خانه شدم روانه
 
F#m
گل عشقم را چیدی
 
F#m       Bm  F#m
دانه به دانه چه عاشقانه
 
C#m           D F#m
آرام  آرام آتش به دلم زدی
 
F#m                 Bm       C#m
بنشین که خوش آمدی رویای من
 
C#m                  D         F#m
این تو این جان من شوق چشمان من
 
F#m           Bm       C#m
عاشق ها میکشی زیبای من

D                          C#m  Bm   F#m
مثل تو دنیـا نـدیـده فصل عشق ما رسیده
 
Bm                                      D
رو نمایان کردی و یک شهر دستش را بریده
 
C#m            D
کفرمو دینم تو هستی
 
Bm          C#m
هرچه میبینمم تو هستی
 
D
بیستون ها میکنم من
 
F#m        Bm           D
چون که شیرینم تو هستی

F#m                D        E       F#m
من تو را راحت نیاوردم به دست ای جان

E   C#m               D                  F#m
بعد عمری بر دلت مهرم نشست ای جان

Bm         C#m         D          E
جز تو در قلبم دگر عشقی ندارم نه

 F#m        Bm    C#m          D
غم شود پیدا مگر من میگذارم نه

C#m        D  F#m
آرام آرام آتش به دلم زدی 

F#m            Bm                           
بنشین که چه خوش آمدی رویای من

C#m                      D       F#m
این تو این جان من شوق چشمان من

F#m            Bm                
عاشق ها میکشی زیبای من


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۲
Sahab Ghaderi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی